Wednesday 3 March 2010

And I Love You

Nefret ettiğim bu kadar insanı yazdıktan sonra sevdiğim insanlara da sıra gelmeli diye düşündüm. Mesela Courteney Cox. Ne kadar dünyanın en güzel insanlarından biri. Mesela Lindsay Lohan. Ne kadar neden olduğunu hiç bilmiyorum ama çok seviyorum biri. Mesela Heidi Montag. Ne kadar ruh hastası olsa da she's like the shiny plastic life sized barbie doll i never had biri. Mesela Patricia Arquette. Ne kadar sesi hayatımda duyduğum en sakin, en güzel ses biri. Mesela Katherine Moennig. Ne kadar hayatımda görüp görebiliceğim en karizmatik, sesi en boğuk biri. Mesela Vlada. Ne kadar dünyanın en zayıf en kırılgan, böle peri gibi biri. Mesela Holly Madison. Ne kadar playboybunny of the year biri. Mesela Julie Benz. Ne kadar dünya güzeli biri. Mesela Willa ve Kaya. Ne kadar gerçekten genç yetenek ve güzellik birileri. Mesela Sarah Michelle Gellar. Ne kadar ne yaparsan yap benim için hep buffysin ve sanırım o yüzden seni hep birazcık sevicem biri.

Ya di mi bak baya da sevdiğim insan varmış aslında. Eminim daha aklıma şu an gelmeyen bin tane insan vardır. Erkeklere hiç girmedim bile, because that's a whole different category.

No comments: