Monday 28 December 2009

123 Not Only You & Me

Evet, kalitem bu kadardı, Family Guy'dan Britney Spears şarkılarına döndüm. Evet itiraf ediyorum bu şarkıyı seviyorum, hatta utanmadan Bad Romance'i de dinliyorum. Neyse zaten benim sorunum kadının kendisiyle, şarkılarıyla değil.

Facebookta aklıma gelen her şeyin faniyim şu an. sdkfjs zamanı gelmişti, ne de olsa bu kadar dayandım. Ya benim evde tıkılı kalmamam lazım, gerçekten. Evde oturduğum sürece yemediğim zamanların acısını çıkarıyorum. İşte hep söylerlerdi, ye evladım sonra kötü olur falan diye, kısmet bugüneymialşiosdjf. Evet. Yani bahane bulmuyorum da, gerçekten chain of events modunda bin tane şey oldu. Bir düzene girsem, spor yapsam tekrar falan. Lanet olası dişimi halletsem. Çok kötü ya. Kanal tedavisinin yarısında bıraktım ve gitmedim dişçiye resmen sik gibi. Dişimde şu an PAMUK var. Şaka değil, bildiğin pambuk. ÖF.

Ayrıca ne kadar online platform varsa şu an üye olduğum, hepsinde resmimi değiştirmek istiyorum. Ahasjld. Belirli bir süreye kadar götüm yemeyecek muhtemelen de, istemiyor değilim.

Damağımı çizdim ayrıca. Nası başardım bilmiyorum ama inanılmaz acıyor. Ve yarın okula gitmem lazım. Yani gerçekten şu an kocaeli gibi allahın siktir ettiği bir yere o kadar gitmek istemiyorum ki. eminim yarın olunca daha da az gitmek istiycem. Sırtımda da laptop olucak.

Ayrıca bunu okuyan insanlarda beni ne kadar iğrenç biri olarak görüyodur be. Gerçi bunu okuyan olduğundan ciddi şüphelerim var, ama olsun. Yazmak güzel.

Bir saat öncesine kadar ölümcül uykum vardı, şu anda da sabaha kadar oturasım var. Ev deli sıcak. Camım açık ve hava esmiyor. Diziler arada, adam gibi dizi yok, ve True Blood'ı üçüncü kez baştan sona izlemekten korkuyorum. Hoş kitapları duruyor şu an halen, onlara bir başlasam gerisi gelir muhtemelen.

O kadar anlamsız oldu ki bu postta. Yani, normalde hayatın sırlarını açıklamıyorum evet de, bu da ekstra anlamsız oldu sanki. Neyse napalım.

No comments: