Monday 28 December 2009

Bad Things


Şarkıyı aklımdan çıkaramıyorum. Gerçekten bütün gün aklımda, arka planda "I don't know what you've done to me, but before the night is through, I wanna do bad things with you" diye geziyorum.

Yok böyle bir güzellik ayrıca. Yani bir dizinin insanları bu kadar yakışıklı olmasın. Alan Ball iyi valla, hani dizi ÇOK güzel, bir şey demiyorum da, çok dandik olsa da bu kadroyla izlenir zaten be, çirkin erkek yok. http://www.chicagonow.com/blogs/show-patrol/2009/12/shirtless-men-of-the-week-true-blood-hunks.html inanmıyorsanız bakın hatta.

Eric Northman, Sookie Stackhouse'a öyle hayranlıkla bakabiliyorsan, sana numaramı bırakayım, tanışalım.

Bir kere hiç unutmuyorum, hatta unutamıyorum, ben yine bu şekilde dizi film karakterlerine ilan-ı aşk ederken sevgili annem dayanamayıp "ya sen bu insanların gerçek olmadığının farkındasın di mi" demişti. Yani baya koydu. Hadi dışardan gören komple embesil diyebilir tamam da, 19 yıldır geri olmadığımı öz annem anlayamadıysa, o zaman etrafımdakileri suçlamamak lazım. Evet anne, biliyorum.

Bari ocak gelse de Skins başlasa. True Blood'a zaten yıllar var. Ayrıca neden şu an msnde kimse yok abi. Orda kimse olmadığı için bloggerı kitliyorum. Gerçi çok da skimde değil şu an da neyse.

Neyse evet özet olarak, Eric Northman, I wanna do bad things with you.

1 comment:

bluesunshine said...

OF TRUE BLOOD KUSUCAM SAYENDE