Sunday 11 April 2010

Go. Away. Fatman.

Hayır kimseyle alay etmiyorum, the fat man in question is me. Sabbbahtan beri evde salak salak aylaklanıp yemek yedikten sonra, spora gitmem gerektiğine inanıyorum. Evet var böyle bi inancım.

Gerçekten bunları neden bloga yazdığımı bilmiyorum, hep istiyorum adam gibi bi blogum olsun, sevdiğim şeylerden bahsediyim, linkler resimler vereyim falan. ama olmuyor. bir şeye link vericeğim zaman sözlüğe yazıyorum, saçma sapan küçük bişi çıkarsa twittera yazıyorum, elime geçen resimleri de direk istediğim insanlara msnden yolluyorum.

o yüzden böyle konusuz, anlamsız sikko şeyler de hep bloga kalıyor. Üzülüyorum blog, seviyorum aslında seni. Bütün içimdekileri yazamasam da, kimse okumasa da seviyorum yani.

Neyse. Sanırım dişim tekrar ağrımaya başlıyor. Hemen antibiyotiğe başlayıp onu çektirmem lazım. Korkuyorum.

EVDENÇIKEVDENÇIK...of şu an hazırlanmak bile nasıl zor. Spor salonuna gitsem, başlasam otuz saat yaparım sorun diil. Ama şu an git giyin, anahtarı bul, evden çık, kapıyı kitle... Ay ölüm gibi.

Sadece yatağa gidip uyuyasım var. Evet neyse, ojelerimi sildim. That's a step.

Sözlüğe bişiler yazıcaktım, ama artık gelince yapmam gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca telefonumun zil sesini değiştirme isteğimle ilgili tweetimi okudum. Ve yine buraya yazıyorum, lütfen eve gelince bakiyim buna. Lütfen yani. Daha 19 yaşında alzheimer hastaları gibiyim, bu ne ya. Neyse evet sanırım gerçekten giyinmem lazım. Çok fazla neyse diyorum. Bunun anlamı kurduğum cümlelerin konu olarak çok alakasız ve kopuk olmmaları sanırım. Aslında konsanstrasyon sorunu çok inanılmaz olmayan biri için neden add hastaları gibi davranıyorum bilmiyorum. Hahahahah ayrıca eskiden böyle psikolojik hastalıkların karizmatik sanıldığı bir dönem vardı. Mesela ne bileyim, bir ocd, bir bipolar, bir add hatta bpd.. Çok fazla girl interrupted etkisinde kalmaktan heralde diye düşünüyorum. Geçenlerde bir tumblr'a bakıyorum, pseudo bir derinliği var, ama yine de diyorum ki heralde 20li yaşlarında hayatın hepsini çözüdüğü sanan mal bir brit. Abi kız 93lü çıktı. Ahahaha oha dedim. Sonra hesapladım, 93lüler 17 yaşına gelmiş. Düşünebiliyor musunuz ? 93lüler 17 yaşında. Çok garip geldi nedense bilmiyorum. Artık sitelerde yaş yazarken 95 yazan insanlar falan var. O da 15 yaşında işte. Nedir sanki, ben 15 yaşındayken gayet internet kullanıyordum. Çok garip geliyor, çok. 95 ya. oha.

Ayrıca bana da oha gerizaklı mal çıksana evden. Öf şu son paragraf gerçekten çok gerekli gibi. Ama silersem daha kötü hissedicem, çünkü o zaman hem o kadar zaman geçmiş olucak, hemde sonucunda hiç bir skim olmamış olucak.

Ayrıca Dixie Carter ölmüş lan ? Sürekli birileri mi ölüyor bu aralar bana mı öyle geliyor..

1 comment:

I Know. said...

Black background is tough to read yo. I am, however, surprised to see that your background image does not consist of Adam-you-know-who.