Saturday 20 March 2010

Çık Dışarı

Artık sıkıldım. Eminim yazdığım hiç bir şeyi okumayan insanlar bile evden çıkmam gerekirken manyak gibi bloggera ve twittera bir şeyler yazdığımı biliyordur.

Bazı insanların bazı şeyleri nasıl yaptıklarına hala inanamıyorum. ben olsam çok utanırdım diye düşünüyorum, ama salaklık böyle bir şey olsa gerek. ne kadar gerizekalı davranırsan davran, farkında olmuyorsun.

yakın zamanda iyi biri olup olmadığımı düşünyordum. hahahasjuhd evet gerizekalı gibi oturdum bunu düşündüm, yani kağıt üstünde iyi biriyim tabii ki, herhangi bi suçum yok, ciddi bi zararım yok vesaire. sicilim temiz kısacası.

sonra kağıdı geçtim, normal günlük hayatı düşünmeye başladım. ve gerçekten o zaman iyi biri miyim bilmiyorum. etrafımda çok iyi insan var ya da. herkesin benim gördüğüm kadar iyi olmadığını biliyorum ama ya gerçekten öylelerse ? Yoksa ben mi çok pozitif düşünüyorum. Bilmiyorum.

Belki de iyi olduğunu düşündüğüm insanlar daha salak ? Gerçekten günlük hayatımda çok fazla salak insan olduğunu düşünüyorum, ama bunu asla onlara söyleyemem. Zaten yakın arkadaşım olan insanlar değiller, öyle olsaydı yakın arkadaşım olmazlardı.

Yazıyı yazarken kendimi karizmatik ve cool sosyopat konumuna koymak istiyorum gibi görünüyor, alakası yok, asla sosyopat olabilecek kadar zeki olduğumu düşünmüyorum.

İyi şeyler iyi insanlara olur felsefesine çok fazla inanmaya çalıştım, ama nedense her seferinde beni yanılttı. Yanlış anlaşılmasın, iyi şeyler bana olmuyor diye değil. Asla öyle mükemmel şeylerin başıma geleceği kadar iyilik meleği biri olmadım. Sadece beni şaşırtan çok iyi şeylerin benden çok daha kötü insanlara olması. Ha belki başka dertleri oluyordur sonradan, bilmiyorum.

Karmaya inanıyorum sanırım, yani çok uzun bir süreç olsa da, insanın yaptıklarının, davranışlarının, hepsinin bir yerde ona geri döndüğüne falan.

Çok fazla düşünmüşüm. İşin komiği bunların hepsi toplasan on dakikayı bulmaz. Neyse, özetle belki de daha iyi biri olmam lazım.

1 comment:

bluesunshine said...

benim sicilim temiz değil. 2 tane davam var. hell yeah.

ama iyi bi insanım. sicilde öyle görünmüyorum evet, ama iyi bi insanım. herkes kadar yaptığım kötülükler benim de oldu, kimse mükemmel değil ama çoğu kişiye nazaran, hatta hergün yolda gördüğümüz bi çok insandan çok daha iyiyim.

iyi şeyler iyi insanların başına gelir mi? ne açıdan iyiyi beklediğine bağlı. insan elinde olanları hiçbir zaman görmüyor, onlara hakkıymış gibi davranıyor, kaybettiği an kıymetlerini anlıyor. bilhassa mutluluk böyle birşey. ve bir çoğumuz, çoğu zaman mutsuz olduğumuzu sanıyoruz. esasında değiliz.

iyi hayatlarımız, iyi ailelerimiz, muhtemelen iyi bir geleceğimiz ve çevremiz de çok olmasa da bir çok insana nazaran daha iyi insanlar var. ama bunları görmüyoruz.

daha iyileri elbetki insanların başına geliyor, daha mükemmel hayatlar tabiki var ama onlar gibi, daha kötüleri de. iyi insan olmakla alakalı değil bu, bütün kötüler berbat hayatlara sahip olurlardı o zaman ki, çoğu zaman bunun tam tersi geçerli.

biraz şans meselesi, biraz baktığın açı.

fakat iyi şeyler yapmak, iyi biri olmak, sana getireceklerinden çok, senin kendi hayatında olmasını isteyebileceğin bi insan olup, başkalarının hayatına en azından zarar vermemek, şansın varsa güzel kılabilmek demek ki önemli olan şey esasında bu.

saçmaladım mı?
sanırım biraz. ama yazarken mantıklı gelmişti. fsjkdhsd