Sunday 8 November 2009

See, See What I Did Lois !

I finally did it. Başardım. Üşenmedim ve yaptım sonunda. Long lost accountumu açtım. Ama eski postlarım için hala üzülüyorum. Neyse, giden gitmiş. Blogger açmaya üşendiğim için çirkin msn spaces'e yazdığım yazılarımı buraya geçirsem ne güzel olur. Üst üste çok embesil durur gerçi muhtemelen, ama dayanamıyorum artık. Sürekli go to your space, her seferinde ayarları tekrar gir, yok yazımın fontu şu olsun, boyutu şu olsun, rengi şu olsun. Evet burdan kötülüyorum seni live spaces, sevmedim seni. Her seferinde yapılır mı bir ayar ya ?! Hemde operayı desteklemiyorsun, her seferinde firefox açıyoruz senin için. Bi yere kadar.

Neyse, ben o yazıları da buraya geçiriyim de, bari tekrar bi arşiv başlangıcı olsun. Ulan blogger sende adisin, sildin o kadar postumu ama hadi neyse..

No comments: