Sunday 17 January 2010

fakdisşit.

Dün 9da yatıp, bu sabah 11de uyandım, hala uykum var. Bana ne yaptın sabancı ? Şaka yapmıyorum, ben eskiden zinde ve dinç bir insandım, sümük gibi bişi oldum sınavlar sayesinde. Uyumaya gücüm kalmadı, öyle söyliyim. Uyuyamicak kadar yorgun hissediyorum kendimi.

Ayrıca buraya gramer olarak düzgün yazıp yazmamak konusunda çok arada kalıyorum, bunu da belirtmem lazım. Ama o kadar boş şeylerden bahsediyorum ki, düzgün yazmak onlara hakaret gibi. Ya da tam tersi işte.

Son zamanlarda içimde inanılmaz bir sigara içme isteği var. En son lise 2'de sigara içmiş olduğum için biraz garip geliyor haliyle, inanılmaz sıkıntıma bağlıyorum. Gerçekten çok aşırı derecede sıkıldım bu son zamanlarda.

Pazar günlerinden nefret ediyorum. Ama öyle böyle değil, anlatamam nefretimi. Pazartesi sendromu da değil. Pazartesileri okula gitmiyorum. Zaten şu an tatildeyim, neden pazartesi sendromu olsun ki. Ama iğrenç işte pazar günleri. Hatta bu gidişle eminim uyku saatlerimi arttırarak pazar gününü aradan çıkarabilirim.

Ayrıca çok manyak rüyalar görüyorum son zamanlarda. Pek hayra yormuyorum ama neyse. Bir sürü şey geliyor aklıma yazmak istediğim, buraya yazmaya başlayınca unutuyorum. Ya da başka postta yazarım diyorum. Ve işte şu an yazdığım gibi sik gibi şeyler çıkıyor ortaya.

Hala Vampire The Masquerade oynamak istiyorum, oyunu indirdim ettim, ama sanırım cd haline getirmem içn ayrı bir program falan lazım. Zira abuk bir formatta. Daemon tools bilmem ne öyle şeyler vardı mount image falan diyorduk da eskide kalmadı mı onlar ya. Daha ilerlemedik mi ?

2 comments:

bluesunshine said...

pazar günlerini ben de sevmiyorum. seven insanları da sevmiyor olabilirim. onlar içleri kurumuş, gözlerinin feri gitmiş insanlar bence. pazar günleri sevilmez.

belki anne olsam sevebilirdim, o ayrı mesele.

mars in velvet said...

pazar çok gereksiz bi gün ya. komple olmasa daha rahat ederiz hepimiz.