Sunday 31 January 2010

Just, No.

Back to Family Guy titles.

Bazı kalıplardan, kelimelerden gerçekten hoşlanmıyorum. Sevmediğim insanlara bile söylenmesini istemediğim laflar var. Neden bilmiyorum, küfür etmeyen biri değilim. Ama gerçekten bazı tabilere dayanamıyorum. Son zamanların en popüler lafı "gideri var" da bunlardan biri. Gideri var diyen kız zaten düşünemiyorum da, (varsa ölebilir şu an) karşımdaki erkeğin bana başka bir kızdan bahsederken "ya güzel kız değil de gideri var" demesi bana çok itici geliyor. Kesekağıdı desen daha az offensive olur, ciddiyim.

Başka ne var. "Ele gelmek"ten oldum olası nefret etmişimdir, ve işin acıklısı bunu kullanan kızlar da olması. Ciddiyim, ahlak bekçiliğiyle falan alakası yok bahsettiğim şeyin, sadece çok kötü duyuluyor. Ha çok sinirlenip yarrak deyince de güzel duyulmuyor tabii, ama küfür o. Yani onun belli bir amacı var. Ki bazı insanlar konuşmanın arasına iyi serpiştirir küfürü, yakışabilir yani. Zaten her saniye ana avrat küfreden biri normal değildir muhtemelen. Low to milddan bahsediyoruz.

Hmm daha ne var nefret ettiğim, vardır muhtemelen bir sürü şey de şu an aklıma gelen en itici bu iki tabir. Rica ediyorum karşınızdaki kıza konuşma içinde bile olsa gideri var demeyin. Gideri var ne ya rezalet.

No comments: