Tuesday 19 January 2010

Want.

Çok fazla şey istiyorum biliyorum. O istediğim şeyleri gerçekleştirme yolunda atmadığım adımlar ise göz yaşartabilir. Gerçek hayatta beni tanıyıp, yanımda bulunan insanlara inanılmaz saygı duyuyorum bazen gerçekten. Yani bazen düşünüyorum, ben olsam kendimi boğardım. Kimi zaman yaklaşıyorumda. (aha bi gün intihar edersem, bu yazıyı bulup AY NASI ENGELLEYEMEDİK diyebilirsiniz, dedirtebilirsiniz) Ama gerçekten whihe whine whine mope mope mope durumundan kurtulmam lazım.

Bir sürü şey var yapmam gereken, ama hiç birini yapmıyorum. Kafamı toplamam lazım. Kendime çeki düzen vermem lazım. Falan filan. Ne kadar ciddi ve iç karartıcı bir post oluyor di mi.

1 ay var önümde her şey için. Yaptım yaptım, yapamadım, bilmiyorum. Of giderek daha emo ve daha gerizekalı bir post oluyor, en iyisi bunu burda bitirmek.

No comments: