Wednesday 6 January 2010

ilycmylmz.

Dayanamadım, bir şeyler yazmam lazım, sözlüğe format gereği bütün içimi dökemiyorum, o yüzden buraya dökmeliyim.

2 gün önce falan Yahşi Batı'ya gittim. Öncelikle gerizekalı ya da kompleksli değilseniz film kötü değil bir kere. Ha katıla katıla gülebilirsin de, tebessüm de edebilirsin, ama film güldürüyor.

İnsanların gereksiz bir "abi cem yılmaz sıçsa gülerim diyen kitleden olmamalıyım hiç komik diil zaten" düsturu olduğu için olsa gerek, bin tane saçma salak eleştiri okudum gitmeden önce. Ha benim işim gücüm yok mu bende bilmiyorum ama yokmuş demekki. Neyse, bende merak içinde gittim, allah için Arog'da bile bu kadar kötü eleştiri yoktu, ki Arog bunun yarısı kadar bile iyi değildi.

Osurup geğirip sıçan Recep İvedik'e bu kadar gülen insanları çok da bağlamamasını anlıyorum, gerçekten -ve THANK GOD- çok farklı kategoriler. Ama sen ikisini aynı kategoriye koyma be. Oha. Nerenle izledin.

Küfür olayına girmek bile istemiyorum artık alay konusu oldu, "çok küfür vardı". Evet aile çay bahçesi değil zaten, ayrıca çok da küfür falan yoktu. Çok küfürden kasıt nedir zaten, filmde toplasan 5-10 kere ya küfrediyorlar ya etmiyorlar. Kaldı ki -gerçekten gözlemledim bunu- yurdum insanı altyazılı filmlerde fuck motherfucker cocksucker cunt gibi laflar duyunca etkilenmemesine rağmen, "ananıskim" duyunca gerçekten HAHAHAHAHAHA diye gülmeye başlıyor. E şimdi napıcaksın ki buna ?

Onun dışında Türk sinemasını geriye götürüyor diye gerzek bir yorum da okudum, ya ne alakası var. Türk sineması sanki her sene oscarlardan ayrılmıyor da Cem Yılmaz geri mi götürmüş ? Bi git allasen.

Bilmiyorum kısacası, Cem Yılmaz'ı çok severim, ayrıca da film komik lan işte. Did you mean Garfield ?

1 comment:

bluesunshine said...

Türk sineması sanki her sene oscarlardan ayrılmıyor da Cem Yılmaz geri mi götürmüş ?

hhahahaahah (Y)